Sarahinkameroen.reismee.nl

dag 3 en dag 4

Hoi !

eerst en vooral dit is mijn kameroenees nummer (00237) 73 30 05 749 (ik kan niet smsen naar belgie maar kan jullie smsjes wel ontvangen)

ik heb zoveel te vertellen maar dat gaat allaemaal teveel zijn om mu te zeggen... ondertussen zijn we aangekomen in shisong. Gisterenmorgend zijn we vertrokken in het guesthouse in douala om 6u30.. (veel te vroeg!) we ;oesten een bus nemen naar bamenda. maar we moesten zeker zijn dat we alle 6 op de bus konden dus we moesten er op tijd staan. maar uiteraard verliep dit ook aan het afrikaanse tempo ;-) (jaja, we zijn er al aan gewoon) Rond 20 na 9 vertrok de bus dan eindelijk, we hadden een busrit van minstens 6uur voor de boeg (indd, een hele rit!) Onderweg hebben we sister Liliane proberen te bellen maar wegens omstandigheden was zij niet bereikbaar... Toen we aankwamen in Bamenda was er dus niemand die ons stond op te wachten maar met onze sociale vaardigheden hebben we een zwarte aan de haak geslagen die ons geholpen heeft met het bereiken van de zusters. UIteindelijk na 2uur rondbellen zijn we dan naar de zusters van Bamenda gegaan. zij wzaren ontzettend lief! ze gingen een kleine maaltijd voor ons bereiden maar al snel bleek dat een kleine maaltijd heel uitgebreid was... rijst, ei met ajuin, tomaten, rundsvlees, papaya en heerlijke patatjes. Echt lekker!

Vandaag zijn we dan gesplitst. Jasper en Paulien zijn naar Bafut vertrokken met de taxi omstreeks half 9. Elise, Karlien, Thea en ik moesten nog wachten op de man van Shisong.Rond half 10 vertrokken wij richting shisong met de jeep! de weg van bamenda naar shisong was niet in zo een goede staat en we zitten in de bergen dus dit was een hele belevenis! na ongeveer 4uur kwamen we hier aan via een kleine omweg. Onze chauffeur Bernard wou ons een mooie plaats laten zien, lake Oku. echt prachtig!

Toen we aankwamen in shisong waren de zusters zeer enthousiast. we aten hier en werden dan naar het gastgezin van karlien en elise gebracht. thea en ik zullen hier vannacht ook verblijven. morgen gaan wij naar djottin. we hebben daar geen elektriciteit en dus ook geen internet. het zal dus nog even duren voor jullie iets van ons horen...

We amuseren ons heel hard en genieten van alle momenten en dingen die we hier beleven.

hopelijk laten jullie ook af en toe weten hoe het in Belgie is!

Tot schrijfs !

Dikke kus,

Sarah

Reacties

Reacties

Jill Smets, vroedvrouwenopleiding Hasselt

hé Sarah, wat schrijf je meeslepend. Het is een hele trektocht die jullie aan't ondernemen zijn; ik ben nieuwsgierig naar wat jullie gaan doen en hoe het allemaal zal meevallen. Blijf die zin trouw: 'genieten van alle momenten en dingen die we beleven'. Ik wens jou en je collega's een onvergetelijke tijd.

caroline

Allerliefste Saartje,

Na even geproefd te hebben van Tanzania nu de echte trip! We denken aan je en hopen dat het wordt wat je ervan verwacht!!!! We volgen met veel plezier je verhalen (en hopelijk ook veel foto's). Heel veel liefs van mijn klein en mijn groot mannetje en van mezelf natuurlijk.

Lynn

Hey Sarah!

Super dat we je avonturen via deze weg kunnen volgen. Hopelijk heb je het daar naar je zin, maar aan de blogberichten te zien is dat allemaal dik ok :-) Ik kijk al uit naar de volgende 'brieven'!

Dikke zoen,
Lynn

P.S.: JA ik mis u nu al :(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!