Sarahinkameroen.reismee.nl

A go waka fo Kamerun!

'Wanneer vertrekt ge?' 'Ziet ge het zitten?' 'Hebt ge al zenuwen?' 'Ik ga u wel missen hoor.' 'Zijt voorzichtig hé!' 'Hebt ge electriciteit in uw hut?' 'Moet ge dan zone pot op uwe kop zetten?' 'Slaapt gein eenhut?''Daar hebben ze toch geen stopcontacten?' 'Veel succes hé!' 'Doet da goed daar hé!' 'Wa gaat ge daar doen? Baby's vangen?' 'Word ge daar voor betaald?' 'En wa zegge u mama en papa daarvan?' 'Is't daar warm?' 'Ge gaat wel de winter missen hé!' 'Kunt ge dan malaria krijgen?' 'Oei, HIV...' 'Hebt ge al nachtmerries gehad?' .......... Dit zijn enkele van de vele vragen/reacties die ik de afgelopen week gehoord heb van jullie...... Er waren er nog veel meer maardat zijn er veel te veel op te sommen, maar jullie gaan ongetwijfeld een antwoord krijgen op al die vragengedurende de komende zes maanden ;-) !

De valiezen zijn ein-de-lijk gepakt!*Inladen, uitladen, selecteren, stapeltjes maken, terug inladen,'aiiik krijg nog nie alles mee, 'mamaaaa'', Terug selecteren...., Dit-moet-zeker-mee-stapeltje, dit-moet-misschien-mee-stapeltje, valies op de weegschaal, 'shit, 26kg!', nog wa versteken, 'damn, ik moet die lekkere koekethuis laten :'(' .....deze scenario's hebben zich de afgelopen paar dagen afgespeelt... (Daarom DANK UMAMA op te helpen mt mijn valiezen!)

Ook bedankt voor de 'afscheids'feestjes, cadeautjes (ik heb véél leesvoer, waarvoor dank!), de vele knuffels, het schuren (dank u Mathijs, Stein en Robin, na gisteren kom ik wel zeker toe voor zes maanden!), disco-dancing,het vieren van alle feestdagen die ik ga missen en nog véééél meer !

Morgenvroeg om 9u55 stijgen we op! Bye bye België, Hello Cameroon! Rond 19u35 zetten we, als alles goed verloopt, onze eerste stappen op Kameroenese bodem. Dinsdagavond en woensdagavond zullen we in een guesthouse in Douala logeren. Donderdagmorgend beginnen we aan de lange busrit van Douala naar Bamenda, om dan uiteindelijk pas zaterdag op onze eindbestemming, Djottin, aan te komen. Op maandag starten we met stage.

Sebiet nog een lekker warm douchke nemen en dan een poging doen tot slapen....

Hopelijk tot zeer binnenkort!

Groetjes, Sarah

p.s.: Vanaf morgenvroeg ben ik niet meer bereikbaar op mijn Belgische gsmnummer, ik koop ginder een Simkaart en probeer zo snel mogelijk mijn gsmnummer van ginder te laten weten!

Reacties

Reacties

ANNEMIE & MARC

Goede vlucht en tot weldra !! Dikke kussen xxx

Hilde Curinckx

Dag Sarah,
Fijn om dit te laten weten.
Vanuit de opleiding vroedkunde Limburg, blijven we je volgen, zelfs tot in Afrika.
Doe het goed daarginds, wij duimen alvast!

Groetjes, Hilde

Simone

Sarah

Wanneer ik je verhalen lees, krijg ik kriebels in mijn buik....vele herinneringen komen terug boven water (al zijn ze nooit ver weg geweest)! Weet dat ik met veel plezier je reisverhalen lees en vanop afstand geniet van je rijke en mooie ervaringen!
Groetjes
Simone

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!