Sarahinkameroen.reismee.nl

Het aftellen is begonnen! Nog 11 dagen....

Nog 11 dagen en we zijn weg!

Na de nodige voorbereidingen staan we te popelen om te vertrekken... De laatste 11 dagen zijn nog nodig om de laatste dingen te regelen. Een hele reeks doktersbezoeken met de nodige inentingen en medicatie zijn hieraan voorafgegaan. Ook de nodige aantal mails en bezoekjes aan ons reisbureau Joker zijn gebeurt.. De lessen zijn sinds woensdag verleden tijd en dat hebben we, ons Kameroengroepje, afgesloten met een etentje in een Kameroenees restaurantje in Brussel (alvast een voorbereiding voor onze maag en darmen)!

Hopelijk reizen jullie virtueel met me mee!

Groetjes,

Sarah

annemie

Nog 2 dagen ..... spannend !! Succes x

ingrid kaerts

Hoi Sarah,
we wensen u een goede vlucht en een fijn verblijf.

groetjes ingrid en paul.

Veerle en co (x6)

Straks het valieske mee, de vlieger op, op weg naar je avontuur! Knap van je dat je dit onderneemt! Veel succes ginder, en we zullen de thuisblijvers wel aan de gang houden zodat de tijd hier even snel voorbij gaat....veel succes ginder, we volgen je!!!

Céline en de rest van de familie

Hoi Sarah,

We hebben net gehoord van T. Magda
dat je goed bent aangekomen.
Dat is al goed nieuws hé.
We wensen je verder nog veel succes in je avontuur
en maar voorzichtig hé.

Nog de groetjes en we horen verder nog wel van je.

Bomma en bompa

Dag Sarah,

We wensen je nu al een gelukkige en fijne verjaardag. Je papa drukt elke keer je verhalen af die we graag lezen en zo ook een beetje kunnen volgen wat je daar allemaal doet en meemaakt. Je peter maakt zich af en toe wel zorgen over je veiligheid maar het lezen van je verhalen stelt hem toch wel wat gerust.
Hou het veilig en amuseer je.
Groetjes en dikke kussen XXX

annemie en marc

GELUKKIGE VERJAARDAG !!!
Geniet ervan en we vieren hem volgend jaar dubbel.
Je verhalen zijn super, we stellen er ons vanalles bij voor maar..... toch benieuwd om het te zien. Dikke knuffel en kussen XX